Hola,

Hari Sabtu yang sungguh menceriakan... Hurmm, Sambil minum susu, makan mee goreng dan sambil tu jugak dengar lagu Yuna... Perghh!!! Aura positif dan segar menusuk di jiwa... Kihkih... Saya suka sangat dengar lagu Yuna... Menarik dan tertarik... lebih-lebih lagi cara dia bertudung... Tapi taklah fanatik sangat !


Sapa tak kenal Cik Yuna ni... Cantik dan stail o dengan gaya tudungnya yang pasti memukau pandangan anak muda sekarang ni... Betul tak?

Memang diakui Cik Yuna kita ni memang berbakat besar dan berpengaruh terutamanya dari segi berpakaian. Ramai yang terpengaruh dengan cara Yuna bertudung... Ada yang dulunya tak bertudung, tapi sekarang dah bertudung... Ini semua gara-gara terpengaruh dengan gaya Yuna bertudung... Great Job! Syukur Alhamdulillah...

Namun, amat menyedihkan... Pagi tadi around 7:30 pagi saya pergi ke warung warisan 24 hours bukak... Konon nak beli mee goreng...  Hehehe, saya suka sangat perhatikan gelagat orang sekeliling dan tengok minah ni... Wah! cantik siot... kalau nak dibandingkan dengan saya jauh langit daripada bumi... Hehehe, begitulah perumpamaannya. Namun, sayang cantik tapi seksi macam gini haaa...


hehehe, harap jer bertudung gaya Yuna... Tapi pakaian seksi... Bagi malu Yuna jer... Sedih weii, apakah maksud yang sebenar-benarnya menutup aurat pada pendangan kita? kalau ginilah gaya nyer... lu pikir lah sendiri... Bak kata Nabil... Hehehe.

Nak sambung minum susu jap... kang sejuk lak.. tak sedap!!! Selamat berehat di hujung minggu...

Pesanan : Yang Baik kita ikut, yang buruk kita jauhi... Sesungguhnya kita ada pilihan untuk menilai...

Sumber Gambar : Google image