Ya Allah, kenapa semua ini terjadi ??? Kenapa??? 
Apa Salah Aku sehingga ditipu sedemikian rupa???

                                                                                           

Ngomelan seorang wanita yang terlalu mempercayai kekasihnya yang hanya dikenali melalui  Internet beberapa bulan yang lalu... Ditipu habis-habisan dengan pelbagai helah... Hurmmm, dasyat betul yer?

Itulah akibatnya dek kerana terlalu percaya... Sudahnya, kaum hawa menjadi mangsa. Bagi sayalah kan... Tak salah berkenalan melalui internet... Betul tak? Lagipun ramai yang bahagia hasil cinta dunia cyber... Namun, salah apabila kita tersilap langkah... nahas tau!!!!


Dulu pun saya ada gak kawan yang bercinta melalui dunia cyber... Hari2 dok chatting kat internet... Gelak sana, gelak sini, senyum2 depan laptop... Tapi saya respect kat dia... Pertama kali jumpa dengan kekasih cybernye ituuuu... Dia tak pergi sorang2 sebaliknya berteman... Adalah beberapa bulan jumpa kekasih cybernya bertemankan bodygirl... Hehehe... Pastu tukar2 jumpa family, suka sama suka... terus tunang, kawin dan bahagia sampai sekarang... 

Haissyeh! Berbalik kepada pangkal cerita kita... hati-hatilah bila berkenalan melalui internet.

Kita tak tahu kan hati budi seseorang... Memanglah kita kata kenal, tapi sejauh mana kita mengenalinya? Bagi saya, kenal takat chatting, belum kenal lagilah beb... Sedangkan orang yang dah lama bercinta dan kawin pun ada gak yang masih belum benar2 mengenali pasangannya... Inikan pulak kita yang baru kenal dengan hanya chatting , tupun kat internet... Sapa2 boleh mengayat... Tak gitu? 

P/s : Hati-hatilah dengan cinta cyber