Hai semuanya,

Hurmmm… Mesti ramai dah tahu kan apa itu Heartbeat.my. Bagi saya ia adalah sesuatu yang menarik untuk dikongsikan… Hehehe! Terutamanya yang nak tambah income… Saya try jer memandangkan ia free… Tak rugi pun… Tapi setelah beberapa minit mendaftar dan letak iklan diruangan blog… Wah! Dah masyukkk beberapa sen… Hehehe, maybe ada pembaca blog or follower saya yang klik kan… Terima kasih kepada yang sudi klik iklan heartbeat di blog saya… Jangan gelak tau… Sen sen pun takpe… Lama-lama banyak gak kan… Have fun… Hehe, sambil online apa salahnyer kan kita mencuba. Tak gitu? Hehehe…

Nak dijadikan cerita, Heartbeat.my adalah merupakan sebuah syarikat yang menjual gift dan souvenir. Malah menawarkan pembelian secara online… Haa… Tu dia pengenalan kepada Heartbeat.my. Tak kenal maka tak cinta kan… Hehehe.

Kemudian, Kalau korang nak tahu, ada bermacam-macam faedah yang ditawarkan oleh Heartbeat.my, di antaranya ialah Sekiranya kawan kita mendaftar HB! Affiliate di bawah kita, kita akan dibayar 2      hinggit setiap satu pendaftaran… Banyak tu… Hehehe.

Kemudian, sekiranya ada self purchase dari kita untuk barangan mereka, kita akan mendapat 20% di atas setiap pembelian. Let say, kalau kita beli mug magic bernilai RM40, kita akan dibayar sebanyak RM8… Untung wooo… Baik beli barang dari heartbeat… Takyah susah2 nak gi kedai… tak yah sesak2 dengan orang… Betul tak?

Selepas itu… Ada lagi! Hehehe, kalau ada refferer purchase, 15% of total purchase akan diperolehi. Let say refferer purchase mug magic bernilai RM40… So, kita akan dibayar RM6 wooo… Banyak nyerrr… bling! bling! mata menengok. Hehehe.

Bukan itu saja haihh, kita juga akan mendapat RM0.04 setiap kali unik klik pada iklan heartbeat kita… Walaupun sikit… Kalau dikumpul… Lama2 jadi gunung gak kan… Hehehehe…

Apa tunggu lagi… Daftarlah di sini … Hehehe.
Selepas korang klik kat link di atas, korang akan di bawa ke laman heartbeat… Apa perlu di buat?… Haaa… Baca sampai habis naaa… Cara-cara untuk mendaftar yer.

Langkah pertama : Klik pada let us start seperti di bawah

Langkah Kedua : Klik pada Create Account seperti di bawah 
Langkah Ketiga : Isikan kesemua butir peribadi korang seperti form di bawah dan setelah selesai tandakan pada bahagian I Agree di bawah form tersebut.


Langkah Keempat : Selepas berjaya mengisi borang tersebut... Korang klik kat My HB Affiliate... 
Ha! kat sinilah kita leh dapat kod iklan Heartbeat untuk ditempekkan kat blog atau sebarkan kat kawan-kawan di laman sosial yang lain kita... Hehehe, Selamat mencuba!

Huh! Panjang jugak karangan ilmu baru saya ni yer. Apa-apa pun kalau korang ada sebarang pertanyaan... Just tinggalkan kat komen yer...